Blog


Wydobywająca węgiel czeska spółka OKD reklamuje bezpieczeństwo pracy pod ziemią za pomocą prezerwatyw. Zdaniem Marka Sibrta, doradcy ds. public relations i projekt managera w OKD, hasło powinno się kojarzyć wyłącznie z pracą górników, którzy fedrują głęboko pod ziemią, przestrzegając zasad BHP.

Spółka wyprodukowała kilka tysięcy prezerwatyw, które rozdaje głównie podczas festiwali i koncertów. Będzie je można dostać m.in. na lipcowym festiwalu Colours of Ostrava.

- Ich celem jest w ciekawy sposób zwrócić uwagę na OKD, jako najważniejszego pracodawcę i największą firmę w regionie. Chcemy, by górnictwo było bliżej ludzi - mówi Sibrt.

Spółka OKD wraz z Katowickim Holdingiem Węglowym utworzyły w marcu 2013 r Europejską Platformę Bezpieczeństwa Pracy w Górnictwie. Podczas podpisywania porozumienia Waldemar Mróz, wiceprezes zarządu KHW ds. pracy powiedział:
- Poprzez wzajemne wizyty dzielić się będziemy dobrymi pomysłami, inspirować innowacyjnymi rozwiązaniami, wspólnie analizować ryzyka, by stale poprawiać poziom bezpieczeństwa pracy w naszych kopalniach. A wszystko po to, by osiągnąć cel, o którym mówi jedna z zasad naszej Polityki BHP: Każdy pracownik wraca zdrowo i bezpiecznie do domu. Codziennie.

Dwa lata temu spółka promowała się spotem "Historia węgla". Zagrało w nim dziewięciu pracowników OKD, został on uznany za najlepszy czeski telewizyjny spot reklamowy i zdobył nagrodę Złotej Pestki 2011.

[OKD / KB]

DZIĘKUJEMY ŻE JESTEŚ Z NAMI!

Zainteresował Cię ten artykuł?
Podziel się nim ze znajomymi !