Coca-Cola HBC Polska, członek grupy Coca-Cola Hellenic dba o najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa pracowników. Każdego roku we wszystkich krajach grupy organizowany jest tydzień bezpieczeństwa w celu podnoszenia świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa w miejscu pracy w wybranym obszarze.
Do tej pory tematami przewodnimi kampanii były m.in. :
• bezpieczeństwo oraz ergonomia przy ręcznych pracach transportowych i pracy z komputerem,
• bezpieczeństwo w transporcie drogowym,
• zagrożenia związane z poślizgnięciami, potknięciami i upadkami.
Wykorzystywane są wszystkie możliwe kanały komunikacji, którymi można dotrzeć do pracownika:
• e-maile,
• spotkania pracowników z przełożonymi,
• wizualizacja przez plakaty,
• sms-y oraz komunikacja niestandardowa.
Niestandardowymi kanałami komunikacji, które po zakończeniu kampanii pozostają i wpisują się trwale w krajobraz firmy są naklejki na lustra czy „plamy” na podłodze.
Dodatkowo pracownicy, w zależności od tematu przewodniego mieli możliwość np. doświadczyć symulacji wypadku drogowego w trakcie tygodnia poświęconego bezpieczeństwu w transporcie, czy też wziąć udział w ćwiczeniach fitness w trakcie kampanii „Tydzień dla Twojego kręgosłupa.
Prezentowana Dobra Praktyka została wdrożona w firmie Coca-Cola HBC Polska.
Została wyróżniona i zaprezentowana przez portal "Kultura Bezpieczeństwa" na targach Sawo 2014 w ramach "Strefy Kultury Bezpieczenstwa".
DZIĘKUJEMY ŻE JESTEŚ Z NAMI!
Zainteresował Cię ten artykuł?
Podziel się nim ze znajomymi !